«Талант – то крапля здібностей і море праці!»
Цей відомий влучний вислів належить відомому українському письменникові Григорію Тютюннику. І з ним важко не погодитися. Кому, як не людині, знати, як непросто жити з унікальним даром, даним людині Богом чи успадкованим від батьків. Тим більше – працювати над тим, аби талант цей розвинути, філігранно відточити та вміти застосувати… А ще кажуть, що талант завжди родом із дитинства. І що кожна людина народжується із зернятком у руці. Тільки треба знайти поле, де це зерно найкраще проросте.
Система виховної роботи в нашому навчальному закладі побудована на співпраці учнів, педагогів, ради учнівського самоврядування, ради гуртожитку, волонтерів та батьківського комітету. Належна увага в училищі приділяється виявленню, підтримці та розвитку інтелектуальних, спортивних та творчих здібностей учасників навчально-виховного процесу, охопленню учнів позаурочною роботою (розклад № 2). Учні розвивають свої здібності у 36 гуртках, які діють при кабінетах та майстернях на громадських засадах. Основна кількість учнів займається в гуртках художньо-естетичного спрямування:
- ансамбль духових інструментів - керівник Водяний Олександр Петрович;
- вокально інструментальний ансамбль - керівник Ганжа Анатолій Віталійович;
- спортивний гурток «Футбол» - керівник Галкін Ігор Анатолієвич;
- гурток "Різьба по дереву" - керівник Смучок Юрій Володимирович;
- гурток технічної творчості «Світ декору» - керівник Козловська Аліна Сергіївна.
Учні включаються в систематичні заняття таких напрямків:
- вокалу (сольний спів та вокальна група);
- музичного мистецтва (оркестр, ансамбль народних інструментів);
- театрального мистецтва (мініатюри, театральні сценти);
- хореографічного мистецтва (флеш-моби, танці);
- занять з розвитку дикції та сценічної мови;
- занять у спортивних секціях (футбол, волейбол, баскетбал, шахи...);
- декоративного мистецтва (підготовка та оформлення творчих робіт різних рівнів).
Переможці загальноучилищних заходів представляють наш навчальний заклад на обласному та всеукраїнському рівні.
“Обдаровані діти – це капітал майбутнього нашої країни!”
|
|
|